Vooorbergen

Diensten

Individuele coaching

 

 

Wil jij weten:

  • Wat je talenten zijn en hoe je die verder kunt ontwikkelen
  • Waarom je regelmatig in conflictsituaties terecht komt?
  • Hoe de rest van je carrière eruit zou kunnen zien?
  • Waarom je voor die ene taak motivatie hebt en de andere niet?
  • Hoe je meer energie uit je werk haalt?
  • Hoe het komt dat je altijd te weinig tijd hebt?
  • Hoe je mensen in beweging krijgt en de juiste targets stelt?

Dit zijn herkenbare vragen die we onszelf allemaal wel eens stellen. Veel vraagstukken zijn niet gemakkelijk te beantwoorden. Daar kan ik in mijn rol als  coach je bij helpen. Bij coaching zoeken we samen naar antwoorden en krijg je meer inzicht in jezelf. Zo werk je aan je eigen ontwikkeling en leer je hoe je het beste uit jezelf kunt halen.

Teamcoaching

Een groep medewerkers bij elkaar is nog geen team. Om eenheid te creëren, relaties te versterken of om doelen te bereiken kun je als hulpmiddel gebruik maken van teamcoaching. De teamcoach begeleidt het team in de gewenste verandering of ontwikkelt het team van onzelfstandig naar zelfstandig.

Het verbeteren van de teamprestaties, het doorbreken van weerstanden en beter samenwerken, zijn allemaal aanleidingen om met een teamcoach aan de slag te gaan.  Alleen op die manier wordt ‘samenwerken’ pas echt ‘samenwerken’. Zo creëer je met z’n allen topprestaties!

Business coaching

  • Wat zijn de sterktes en zwaktes van mijn onderneming? 
  • Hoe ga ik met mijn personeel om? Hoe laat ik mijn medewerkers vrij om ze vervolgens weer aan te sturen? 
  • Hoe zet ik mijn groei door en waar richt ik me op? 
  • Ik twijfel aan bepaalde te nemen besluiten, met wie kan ik sparren?
  • Als ik weet wat mijn doelen zijn: hoe krijg ik dan alle klanten, systemen, structuren én het personeel mee?

Het kan bijna niet anders of je herkent als ondernemer minstens één van deze vragen, je bent immers gewend om zeer kritisch te kijken naar je eigen organisatie én je staat er vaak alleen voor. Om deze vragen te beantwoorden én om concreet resultaat neer te zetten is het nuttig om met een business coach te kunnen overleggen. Ik help bij het omzetten van ideeën, geeft richting en structuur en ik zorg ervoor dat je doelen SMART stelt.

Klantgericht werken

Een blije, tevreden én verraste klant is het doel van iedere organisatie. Vaak is de intentie goed, maar blijft de uitvoering achter. Een optimale klantbeleving bereik je door continue te werken aan de klantcommunicatie. Training, coaching, monitoring, scrums, rollenspellen en dagstarts, ze helpen allemaal om de focus optimaal op de klant te houden. 

Ik heb voor klantgerichte organisaties diverse programma’s ontwikkeld die het mogelijk maken om de optimale klantbeleving te bereiken en te behouden. De programma’s wisselen training, DISC, coaching en monitoring af om gevarieerd met de accountmanager, de deskaccountmanager of de servicedesk medewerker te blijven werken aan de tevredenheid van klant.

 

Contact

Of je nu een coach zoekt op zakelijk of persoonlijk vlak. Ik breng je graag verder.
Benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen? Ik maak graag kennis.